Translate

dijous, 15 de maig del 2014

A PASTAR FANG!


Avui he anat a recollir un “burrofax” que el club m’havia enviat. L’avís el vaig rebre el 22 d’abril i, encara que la data podria confondre’m, mai vaig pensar que pogués ser un regal per la diada de Sant Jordi. Com sigui que legalment tenia 30 dies de termini per recollir-lo no he tingut pressa.
Efectivament, em notifiquen que m’han obert un expedient disciplinari (a data 12 d’abril) sense especificar el motiu concret (més enllà de la mania que em tenen i que em volen fer callar tant si com no) i que fins a la resolució de dit expedient em suspenen de tot dret com a soci.
Així és com fan ells les coses, a la brava, sense respectar procediments ni estatuts.
Podria posar-me a parlar del dret d’audiència, de la presumpció d’innocència, del reglament intern del club aprovat per assemblea general l’ 11 de febrer de 2008 i de tots els defectes de forma (i de fons) que presenta la seva actuació, però no ho faré.
I no ho faré perquè no puc presentar recurs ja que, transcorregut més d’un mes des que se suposa que van acordar obrir-me un expedient disciplinari, encara no m’han donat trasllat de cap actuació, ni tant sols m’han donat trasllat de quins son els suposats fets (ja que se’ls inventen) que donarien peu a l’expedient.
No, només els interessava suspendre’m com fos (ens volien desactivats a en Carlos i a mi abans de l’assemblea general extraordinària) i fer-ho donant-hi cert aspecte de legalitat.
Tot un nyap i una vergonya, fet com en èpoques anteriors, per “Decreto Gubernativo” de la època de Franco que sembla que algú enyora.
Però encara que pogués no el faria (tampoc m’informen dels recursos a que tinc dret, cosa a la que els obliguen els estatuts i el reglament intern).
I no el faré perquè no penso fer-ne ni cas de la suspensió que em notifiquen, no perquè sigui nul·la de ple dret -que ho és-, sinó perquè no tenen (el president i el seu escuder) cap autoritat.
Certament que tenen la “potestas” que emana del càrrec i que es deixa de tenir quan no s’exerceix el càrrec, però no tenen “auctoritas” que és una capacitat moral reconeguda pels altres.
Així que el “burrofax” ja està a la paperera, amb aquesta nota dono per acabat el tema, això sí, precisant que continuaré passant pel camp de futbol, que continuaré emetent opinió quan vulgui i que continuaré fent crítica quan ho consideri convenient, per molt que s’inflin a posar denúncies que no van enlloc (el que li van fer a en Carlos no té nom, però defineix el nivell del denunciant/s) o a incoar expedients construïts sobre la mentida.
El meu menyspreu és absolut, com el de molta gent.
Salut i que se’n vagin...