Translate

divendres, 30 de maig del 2014

EL CLUB CONDEMNAT JUDICIALMENT


Fa moltes setmanes que en tinc coneixement del que ara explicaré, però, per unes coses o per d'altres, no ho he publicat fins avui.
En data 8 d’abril el Jutjat del Social núm. 20 dels de Barcelona va dictar sentència condemnatòria contra el CE. Esparreguera en un plet presentat contra el club per l’antic treballador de manteniment i neteja, en Héctor.
La condemna ho ha estat per “Acomiadament Improcedent” i “Reclamació de quantitats”.
Traducció: Que el club queda obligat a readmetre el treballador i abonar-li les quantitats que li devia.
En cas de readmissió, també ve obligat el club a abonar al treballador els salaris no percebuts des del 30 de juny de 2013 fins la data de la sentència. Així, “grosso modo”, uns 8.500 €. més un 10 % d’interessos de mora.
En cas de no readmetre’l, el club resta obligat a pagar les quantitats degudes més una indemnització per l’acomiadament improcedent. En aquest cas, “grosso modo”, 7.500 €. més un 10 % d’interessos de mora.
Aquesta situació és de la suficient importància i reveladora de mala gestió, que hauria de comportar la dimissió de qui va gestionar la resolució de la relació contractual del treballador amb el club, en el cas que ens ocupa, el president. Però no patiu, que no passarà! Responsabilitat ni una!
Possiblement sentireu dir que no en sabien res, que no estaven avisats de la existència del plet i de la celebració del judici. Doncs bé, no us ho creieu, jo personalment vaig informar el president, cap a primers d’any, de la data i del jutjat on s’havia de celebrar el judici. Li vaig dir tant bon punt em va telefonar un advocat per dir-me que em proposarien com a testimoni.
Alguna cosa s'hauria pogut fer, a banda de no presentar-se a judici.
Salut i una més!