Ahir es va realitzar la reunió a la que ens havien convocat i de la que us havíem fet avinent la seva convocatòria. Com sigui que per diverses causes no vàrem poder informar ahir, us traslladem ara el resum, una síntesi, de la reunió que va durar 1 hora i 30 minuts.
A les 15.00 hores i fins a les 16.30, a la seu de l’Ajuntament d’Esparreguera, ens varem reunir amb la Regidora Mirna Matas (Esports), la Regidora Adriana García (Hisenda) i l' Alcaldessa Francesca Fosalba.
Es van tractar els tres temes que més ens preocupen en l’actualitat.
A) Subvenció anual ordinària: Es convocarà i la intenció política és mantenir-les, això sí, amb la reducció que ja se’ns havia anunciat degut a la situació financera de la nostra Vila. Ens diuen que no s’han convocat fins ara per qüestions de caràcter tècnic-administratiu (no es poden convocar les bases d’una subvenció que ha d’afectar els pressupostos d’una anualitat que no ha començat i que, per tant, no té determinats aquests pressupostos).
B) Reformes del Camp: Podeu llegir el post del passat 9 de novembre perquè se’ns ha reiterat la determinació d’escometre-les amb finançament a càrrec del FEIL-2010. Ens demanen que no aixequem massa expectatives fins que no estigui determinat el projecte i, conseqüentment, l’abast de la intervenció. L’Alcaldessa ens ha reiterat la seva paraula de que es realitzarà.
C) Neteja, Gestió i Explotació: Volen complir la contracta recentment renovada mentre que dissenyem alguna modificació que permeti alleugerar la despesa que l’ajuntament ha de fer en la neteja i manteniment bàsic del camp de futbol. Per a lo primer ens asseguren que el pagament del primer termini serà efectiu a data 20 de gener de 2010 i que l’actual conveni es mantindrà en vigor tal com està fins que sigui substituït per un de nou que contempli les modificacions que ens proposen i que, bàsicament, son les següents:
L’Ajuntament aportaria una persona de plantilla pròpia que es faria càrrec de les tasques pròpies de neteja i consergeria 40 hores setmanals. L’Import del treball de la persona que destini l’ajuntament es descomptarà de la quantitat que destinen al contracte que manté amb el Centre. La resta de les hores continuarien com fins ara, això és, amb personal o empresa contractat/contractada pel Centre, a compta de l’aportació econòmica diferencial que correspongui.
En tots els supòsit el Centre manté la gestió ordinària operativa i d’organització del funcionament de la instal·lació.
Les mesures proposades per l’ajuntament asseguren el funcionament de la instal·lació amb garanties i no genera cap perjudici al club.
Tot lo explicat en aquest apartat queda pendent d’una nova reunió, passat festes, per tancar l’acord concretant xifres, distribució horària i la participació del club en el procés de selecció de la persona que es destini a treballar en el camp de futbol.
Salut i ajustaments.
A les 15.00 hores i fins a les 16.30, a la seu de l’Ajuntament d’Esparreguera, ens varem reunir amb la Regidora Mirna Matas (Esports), la Regidora Adriana García (Hisenda) i l' Alcaldessa Francesca Fosalba.
Es van tractar els tres temes que més ens preocupen en l’actualitat.
A) Subvenció anual ordinària: Es convocarà i la intenció política és mantenir-les, això sí, amb la reducció que ja se’ns havia anunciat degut a la situació financera de la nostra Vila. Ens diuen que no s’han convocat fins ara per qüestions de caràcter tècnic-administratiu (no es poden convocar les bases d’una subvenció que ha d’afectar els pressupostos d’una anualitat que no ha començat i que, per tant, no té determinats aquests pressupostos).
B) Reformes del Camp: Podeu llegir el post del passat 9 de novembre perquè se’ns ha reiterat la determinació d’escometre-les amb finançament a càrrec del FEIL-2010. Ens demanen que no aixequem massa expectatives fins que no estigui determinat el projecte i, conseqüentment, l’abast de la intervenció. L’Alcaldessa ens ha reiterat la seva paraula de que es realitzarà.
C) Neteja, Gestió i Explotació: Volen complir la contracta recentment renovada mentre que dissenyem alguna modificació que permeti alleugerar la despesa que l’ajuntament ha de fer en la neteja i manteniment bàsic del camp de futbol. Per a lo primer ens asseguren que el pagament del primer termini serà efectiu a data 20 de gener de 2010 i que l’actual conveni es mantindrà en vigor tal com està fins que sigui substituït per un de nou que contempli les modificacions que ens proposen i que, bàsicament, son les següents:
L’Ajuntament aportaria una persona de plantilla pròpia que es faria càrrec de les tasques pròpies de neteja i consergeria 40 hores setmanals. L’Import del treball de la persona que destini l’ajuntament es descomptarà de la quantitat que destinen al contracte que manté amb el Centre. La resta de les hores continuarien com fins ara, això és, amb personal o empresa contractat/contractada pel Centre, a compta de l’aportació econòmica diferencial que correspongui.
En tots els supòsit el Centre manté la gestió ordinària operativa i d’organització del funcionament de la instal·lació.
Les mesures proposades per l’ajuntament asseguren el funcionament de la instal·lació amb garanties i no genera cap perjudici al club.
Tot lo explicat en aquest apartat queda pendent d’una nova reunió, passat festes, per tancar l’acord concretant xifres, distribució horària i la participació del club en el procés de selecció de la persona que es destini a treballar en el camp de futbol.
Salut i ajustaments.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada