Com era previst, ahir, 15 de desembre de 2009, es va celebrar reunió de socis del Centre en Assemblea.
Quan eren les 20.00 hores del vespre, a la sala d’actes de Can Pasqual, el President de la entitat va donar per constituïda l’assemblea.
En el decurs de la mateixa es van aprovar els comptes de l’exercici 2008-2009, aprovació que ho va ser per unanimitat i que van contemplar un superavit comptable de 582,73 Euros.
També per unanimitat es va aprovar l’informe de resultats esportius de l’exercici i la recepció per part del Centre de la escola d’iniciació al futbol que fins l’any passat havia depès del Patronat Municipal d’Esports.
De la mateixa manera l’Assemblea va ratificar la incorporació de’n José Rodríguez Muñoz al Consell Directiu, amb càrrec de vocal i enquadrat en l’àrea esportiva.
El punt 5 de l’ordre del dia era la presentació i explicació del Pressupost-2010. Després d’exposar-lo i explicar-lo també va ser aprovat per unanimitat.
En aquest punt es va comentar la possibilitat d’haver de procedir a la modificació del pressupost durant l’exercici, com a conseqüència de la possible suspensió (com a mínim endarreriment “sine die”) de la subvenció anual ordinària que concedeix l’ajuntament, cosa que obligaria a convocar una Assemblea Extraordinària per modificar el pressupost aprovat, en funció dels criteris que s’adoptessin i que només poden consistir en increment dels ingressos típics i/o en la reducció de despeses. L’Assemblea va remenar diferents opcions davant de les possibles situacions de fet amb les que ens trobem, sigui la no convocatòria de les subvencions, l’endarreriment i/o la reducció dràstica de l’import, per continuar comentant-les entre els associats durant les properes dates, per poder tenir una visió clara de la situació que permeti adoptar les solucions més escaients quan arribi el moment.
El punt sisè “Gestió del Camp Municipal de Futbol” també va ser de molt debat. Coneguda per l’Assemblea l’estat actual del contracte de gestió (prorrogat pel Patronat Municipal d’Esports a favor del Centre, però sense abonament de la corresponent partida pressupostària per l’Ajuntament, despesa que s’ha compromès a assumir el propi Patronat temporalment -mentre que disposin de líquiditat-), també es van remenar diferents opcions de mobilització davant el supòsit que arribi el moment que ningú no pugui assumir la neteja i manteniment ordinari del Camp Municipal de Futbol, cosa que com sabeu podria arribar a suposar la paralització de les activitats en aquesta instal·lació municipal.
Els dos darrers punts van acabar amb el mateix acord, anàlisi continuada de la situació, marge de confiança (prudent, però sempre anticipant-nos al risc de tancament de la instal·lació) a les gestions que està realitzant el Patronat d’Esports (s’ho han guanyat) i emplaçament a l’Assemblea per a una convocatòria extraordinària quan la situació ens obligui a realitzar accions per defensar que el camp municipal de futbol, com a instal·lació esportiva municipal, es mantingui obert amb les necessàries condicions de neteja i manteniment com qualsevol altra de les instal·lacions esportives de la vila.
Després del punt 7è (Compromís de reforma del Camp Municipal de Futbol) en el que no tenim novetat (més enllà del compromís que ens van manifestar fa setmanes respecte d’assumir-lo amb el 2n. FEIL) i dels Precs i Preguntes, es va donar per conclosa l’Assemblea sent les 21,31 hores.
Quan eren les 20.00 hores del vespre, a la sala d’actes de Can Pasqual, el President de la entitat va donar per constituïda l’assemblea.
En el decurs de la mateixa es van aprovar els comptes de l’exercici 2008-2009, aprovació que ho va ser per unanimitat i que van contemplar un superavit comptable de 582,73 Euros.
També per unanimitat es va aprovar l’informe de resultats esportius de l’exercici i la recepció per part del Centre de la escola d’iniciació al futbol que fins l’any passat havia depès del Patronat Municipal d’Esports.
De la mateixa manera l’Assemblea va ratificar la incorporació de’n José Rodríguez Muñoz al Consell Directiu, amb càrrec de vocal i enquadrat en l’àrea esportiva.
El punt 5 de l’ordre del dia era la presentació i explicació del Pressupost-2010. Després d’exposar-lo i explicar-lo també va ser aprovat per unanimitat.
En aquest punt es va comentar la possibilitat d’haver de procedir a la modificació del pressupost durant l’exercici, com a conseqüència de la possible suspensió (com a mínim endarreriment “sine die”) de la subvenció anual ordinària que concedeix l’ajuntament, cosa que obligaria a convocar una Assemblea Extraordinària per modificar el pressupost aprovat, en funció dels criteris que s’adoptessin i que només poden consistir en increment dels ingressos típics i/o en la reducció de despeses. L’Assemblea va remenar diferents opcions davant de les possibles situacions de fet amb les que ens trobem, sigui la no convocatòria de les subvencions, l’endarreriment i/o la reducció dràstica de l’import, per continuar comentant-les entre els associats durant les properes dates, per poder tenir una visió clara de la situació que permeti adoptar les solucions més escaients quan arribi el moment.
El punt sisè “Gestió del Camp Municipal de Futbol” també va ser de molt debat. Coneguda per l’Assemblea l’estat actual del contracte de gestió (prorrogat pel Patronat Municipal d’Esports a favor del Centre, però sense abonament de la corresponent partida pressupostària per l’Ajuntament, despesa que s’ha compromès a assumir el propi Patronat temporalment -mentre que disposin de líquiditat-), també es van remenar diferents opcions de mobilització davant el supòsit que arribi el moment que ningú no pugui assumir la neteja i manteniment ordinari del Camp Municipal de Futbol, cosa que com sabeu podria arribar a suposar la paralització de les activitats en aquesta instal·lació municipal.
Els dos darrers punts van acabar amb el mateix acord, anàlisi continuada de la situació, marge de confiança (prudent, però sempre anticipant-nos al risc de tancament de la instal·lació) a les gestions que està realitzant el Patronat d’Esports (s’ho han guanyat) i emplaçament a l’Assemblea per a una convocatòria extraordinària quan la situació ens obligui a realitzar accions per defensar que el camp municipal de futbol, com a instal·lació esportiva municipal, es mantingui obert amb les necessàries condicions de neteja i manteniment com qualsevol altra de les instal·lacions esportives de la vila.
Després del punt 7è (Compromís de reforma del Camp Municipal de Futbol) en el que no tenim novetat (més enllà del compromís que ens van manifestar fa setmanes respecte d’assumir-lo amb el 2n. FEIL) i dels Precs i Preguntes, es va donar per conclosa l’Assemblea sent les 21,31 hores.
Per tant, podem dir que el club gaudeix de molt bona salut i que l`únic risc (el de col·lapse de la instal·lació) no en depèn de nosaltres sinó de l’ajuntament, que és l'origen, causa i solució del mateix problema.
Nosaltres seguirem intentant col·laborar, posant empenta i treball, pregant per no haver de mobilitzar-nos (senyal que tot s'anirà resolent) però necessitem que qui té la obligació, faci la part que li pertoca (els contractes afecten a totes les parts).
Salut i seguiment.
Salut i seguiment.
El Consell Directiu agraeix l’assistència a l’Assemblea de tots els socis i sòcies que van assistir-hi, així com la de membres del programa d’esports “El Ventall Esportiu” de Ràdio Esparreguera.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada