Translate

dijous, 21 de juny del 2012

WALLY AL TELÈFON

Aquest matí de dijous he rebut una trucada telefònica (bé, en realitat la he feta jo per tornar una perduda prèvia).
- Hola soc l’ Alfons Puche que tinc una trucada perduda... qui ets?
- Soc en Wally
- Val, ...quin dels dos?
- En Jordi Wally...
I després ha seguit una conversa en la que, en síntesi, en Jordi Mestres (un dels dos Regidors d’ Esports) expressava el seu disgust per la situació ja que segons ell (i no tinc cap motiu per dubtar-ho), d’haver estat informat de la celebració del 1r. torneig de futbol “Vila d’ Esparreguera”, ens hagués acompanyat durant aquells dies. OK., accepto (i me la crec) la declaració d’intencions.
Llavors, cóm és que des del club em diuen que estaven informats (a l’ Àrea d’Esports de l’ Ajuntament) i en Jordi assegura que no ho sabia?
Tant és, ho deixarem en un “bloqueig accidental de la informació en algun punt del llarg camí de la transmissió”.
Sigui com sigui cal que, entre tots, club, àrea d’esports, ajuntament, etc., hi hagi una comunicació molt fluida per a evitar “omissions presencials” com la del torneig.
Perquè no és bo pels Regidors, ni per la Vila, ni pel club.
Així que, per propers esdeveniments, cal fer més soroll (en contra del que alguns pensen) perquè allò que no fa soroll, no sona, el que no sona no es coneix i el que no es coneix no existeix. I no em negareu que seria absurd no explotar tot allò que fem i que pot ser referent a la Vila i fora de la Vila.
Per finalitzar, deixar constància que la nota del dimarts passat “Cerqueu en Wally al Municipal” estava feta amb “carinyo”, amb “ánimus jocandi” (no crec que ningú pugui negar la conya implícita), que no es pretén menystenir a ningú (que això ja m’ho fan a mi) tal i com es desprèn de la lectura del mateix text.
Salut i Mercès per trucar (demostra interés)