Translate

diumenge, 23 de novembre del 2008

SUSPENSIÓ CAUTELAR DE L'ACTIVITAT DE L'EQUIP JUVENIL.

Degut al greus incidents produïts a l’acabament del partit de categoria juvenil del passat dissabte en el camp municipal, entre el CE. Esparreguera i el Corbera CF., la Comissió Delegada del Consell Directiu del club ha decidit:
1. Suspendre cautelarment l’activitat de l’equip de categoria juvenil fins a nou avís, quedant suspeses les sessions d’entrenament del dilluns i del dimecres.
2. Acceptar la dimissió del seu entrenador.
3. Convocar reunió de Consell Directiu urgent, plenari i monogràfic sobre els fets succeïts, pel proper dimecres, dia 26 de novembre, a les 20.30 hores, en el decurs del qual s’adoptaran les mesures definitives. A aquesta reunió es convoca al fins ara Entrenador i al Coordinador General del club.
Els acords del Consell Directiu seran comunicats per a general coneixement.
Esparreguera, 23 de novembre de 2008.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicidades por la rápidez y el coraje con que esta junta directiva está afrontando un problema, sin lugar a dudas, muy serio. Espero y deseo que la cordura y el señorío demostrado con esta decisión sirva para encontrar una solución definitiva entre todos.

Desde mi posición como coordinador del juvenil y amateur del C.F.Corbera os vuelvo a ofrecer toda mi ayuda tal y como ya hice el pasado sábado al presidente de vuestra entidad, el Sr. Alfons Puche.

Deseo que una entidad como la vuestra consiga mantener al equipo juvenil en la actual competición. Creo que es cuestión de conseguir compromisos de todos: directivos, técnicos, padres y jugadores para lograr que un grupo de jóvenes jugadores como los vuestros continúen practicando un deporte maravilloso que nos debería unir a todos.

Ojalá que esta nefasta experiencia nos haga recapacitar a todos para que nunca más vuelva a repetirse.

Repito, cualquier cosa que os haga falta me tenéis a vuestra disposición. Podéis contactar conmigo a través del e-mail: jlmoreno@cfcorbera.net