Translate

dilluns, 25 de febrer del 2013

REMEMORANT ARA FA 1 ANY


Avui hi ha Assemblea del CE. Esparreguera. Tot plegat ha passat una mica més d’un any des que vaig convocar Assemblea General i, posteriorment, eleccions a la presidència, havent decidit no presentar-me a la re elecció.
Amb motiu del relleu, un 15 de febrer de 2011, en Gabriel Pérez, director de Ràdio Esparreguera, va voler entrevistar-nos al president sortint (jo) i al president entrant (en Román Coll). La veritat és que en aquell moment no em venia gens de gust compartir programa amb en Román Coll, però avui, que he tornat a escoltar aquell programa via podcast, he arribat a la conclusió que vaig fer el que tocava.
Ha valgut la pena tornar-lo a escoltar per recordar com estava la cosa en aquell moment, per saber qui havia fet què en aquest club fins a aquell moment. Ja estava molt cofoi, absolutament orgullós, del que vaig aconseguir i avui, després d’una sessió de retro-ràdio, encara ho estic més.
Val la pena perdre mitja hora en escoltar el programa en qüestió, perquè és molt esclaridor.
Us Deixo l’enllaç del podcast d’aquell programa per si us ve de gust escoltar-ho.
Salut i memòria.