Translate

dimarts, 15 d’octubre del 2013

ALEVINS i DEBUTANTS (PROMESES), INFORMACIÓ DEFINITIVA.


Ahir vaig penjar una nota en la que parlava de la desaparició de l’Aleví “C”. Poc després vaig penjar una segona nota deixant en suspens la primera, doncs m’arribaven informacions contradictòries que necessitaven ser contrastades.
Ahir per la tarda vaig parlar una estona amb el coordinador general del club i:
-Efectivament, hi ha un equip de categoria Aleví menys que l’any passat i al que s’ha renunciat és l’Aleví “C”, que ha desaparegut.
-El repartiment numèric de jugadors queda de la següent manera:
Aleví “A” 10 jugadors, Aleví “B” 11 jugadors i Aleví “C” 13 jugadors.
Els usuaris de la pàgina haureu vist que vaig penjar l’enllaç amb els calendaris dels Debutants “A” i “B” (anteriorment Promeses) i que ambdós equips estan en el mateix grup, cosa estranya, encara que no incomprensible tractant-se de categories purament formatives (escoleta).
Doncs bé, és un error. El club ha renunciat a un dels dos equips de categoria Debutants (degut a la inconstància en l’assistència, dies amb 18 i dies amb 10), per lo que el Debutants “B” desapareix. Així que per a aquesta setmana només jugarà un equip de Debutants.
D’Aquesta manera tenim un equip Aleví i un equip Promeses (Debutants) menys que l’any passat i l’anterior.
D’Altra banda tenim un Sènior més, el Sènior “B”.
També tenim un juvenil menys, el desaparegut juvenil “B”, encara que tenim un Cadet més, el Cadet “B”.
En fi, espero haver aportat una mica de llum, encara que no ho sé.
Salut i Piramidal (que no és un medicament).