Translate

dimarts, 8 d’octubre del 2013

NO ÉS EN CARLOS (a propòsit de la nota sobre el Femení)


Ahir, a la tarda, em vaig assabentar que en Carlos (coordinador general del CE. Esparreguera) estava rebent trucades telefòniques demanant explicacions pel que jo vaig posar en la nota “Debut del Femení”, en la que explico la manera gens esportiva, gens ètica i mancada de consideració en que la EFO-87 ens va manllevar dues jugadores (a part  de “tocar” alguna més).
I no em sembla just. No és just perquè en Carlos no té res a veure amb la nota. La nota està penjada al meu bloc i és absolutament meva. Així que prego que qui vulgui protestar o demanar explicacions em telefoni a mi. Per a que ho pugueu fer us passo unes quantes dades:
My name is Puche, Alfons Puche i sóc coordinador per a futbol femení del CE. Esparreguera, encara que el bloc i les notes que hi penjo ho son a títol exclusivament personal; com es desprén clarament de la llegenda “Pàgina NO Oficial i Gratuïta” que hi ha just per sota i a l’esquerra del títol del bloc.
He estat directiu durant qüasi 40 anys en dos clubs diferents (un d’ells el Centre), dels quals vaig estar president durant 6 i 4 anys respectivament, 10 anys de presidències en total.
El meu número de telèfon el podeu trobar fàcilment, el tenen les noies que ens van manllevar amb abús de confiança i és el número a la que aquestes noies em van estar telefonant i enviant whatsapps, durant més d’un any, per a que les fes de taxista els dies d’entrenament i per a que les portés, anada i tornada, als desplaçaments dels partits a camp contrari.
També és el mateix número al que li vaig demanar al 2n. entrenador del femení de la EFO-87 que em truqués el seu coordinador pel tema en qüestió. Això si, encara espero la trucada.
I un parell més de coses diré:
Sent jo president, si un meu col·laborador hagués actuat com s’ha actuat des de la EFO-87 en aquesta ocasió, la cosa hagués anat de la següent manera: No hagués tramitat les fitxes dels/les jugadors/es i hagués telefonat al president del club afectat per a excusar-me, això sí, després de cessar a l’autor de la usurpació de la pertinença de les jugadores i de posar-li les piles al coordinador.
Però sembla que no hi haurà coincidència en el plantejament, enlloc d’això, pel moment, el que es fa és simular ofensa.
Així que, repeteixo, no telefoneu més a en Carlos. Qui vulgui demanar explicacions, o protestar, que em telefoni a mi, que per telèfon encara podré ser més explícit que per escrit.
I per acabar:
TOT el que poso en la nota precedent del mateix tema (http://ceesparreguera.blogspot.com.es/2013/10/debut-del-femeni-despres-de-la-traicio.html) és absolutament cert i constitueix la expressió de la MEVA opinió al respecte, en la qual em re afermo.
Salut i Que Consti.