Translate

dilluns, 15 d’abril del 2013

CONTRA RECTIFICACIÓ BENJAMÍ "A"


En la nota en comentava alguns partits del cap de setmana, reflexionava sobre la necessitat pel Benjamí "A" de quedar entre els cinc primers classificats, per aconseguir l’ascens a primera divisió, degut a la creació de la nova categoria preferent a la província de Barcelona.
Posteriorment el coordinador general del club m’ha corregit, via Whats-App, indicant que el nombre correcte dels que ascendeixen eren els sis primers classificats i els millors setens, en el nombre suficient fins a completar. I així ho he reflectit en una nota per corregir l’errada.
Ara, perquè em continuava donant voltes pel cap, he consultat el Pla de Competició 2012-2013 de la FCF. i consta, textualment, el següent:
Benjamí Segona Divisió:
És permet la participació d’un màxim de tres equips per club.
Ascendeixen a la categoria PRIMERA DIVISIÓ per a la temporada 2013/2014 del primer al cinquè classificats de cada grup i els 4 millors 6ès del conjunt de grups.
Així que, llevat que hi hagi alguna informació oculta, jo no estava equivocat i s’haurà de quedar entre els cinc primers classificats per poder ascendir (més la possibilitat de ser un dels 4 millors 6ns).
No es per res, però igual que penjo una nota corregint una suposada errada meva, en penjo una altra dient que no m’havia equivocat.
Salut i re corregit.