Translate

dimarts, 9 d’abril del 2013

CE. ESPARREGUERA. Sènior, Predicció Final



Vaig dir que faria una “visualització amb la bola de vidre” de com podria ser que acabes la lliga del Sènior i ho faré, entre d’altres coses perquè em vaig comprometre amb en Luismi Rebollo, amb qui ho comentaven abans de començar el “Ventall Esportiu” d’ahir, programa en el que en Txema Galán va presentar la seva predicció. Som-hi:
Primer un parell (o tres) d’obvietats (però que influeixen molt en la predicció).
- Només un equip en depèn exclusivament d’ells mateixos: PB. Sant Vicenç dels Horts.
- Els equips als que més punts els hi queden encara per disputar són PB. Sant Vicenç dels Horts i CE.Esparreguera (partits pendents de tots dos. Més a més, Piera AE. i Esparreguera At. C. han de descansar per calendari).
- Esparreguera Athletic Club i Piera AE. s’enfronten en la penúltima jornada en el municipal (aquí algú es deixarà els tres punts -o 2 cadascun-). És l’únic enfrontament directe que queda entre els quatre equips.
Ara, la part arriscada.
Valorant aquestes dades em sembla força clar que:
Els equips que sumaran més punts i que es disputaran les dues primeres places de la classificació seran: PB. Sant Vicenç dels Horts (entre 53 i 59) i CE. Esparreguera (entre 52 i 58).
Piera AE. (que pot sumar entre 51 i 54 punts) i Esparreguera Athletic Club (que pot arribar a estar entre 48 i 51 punts) lluitaran per la 3ª. posició.
Ara, la part més arriscada.
Quedant quatre jornades, amb quatre equips implicats i amb equips que encara han de jugar partits de recuperació, voler precisar més és arriscat. Però com que només és un divertiment, m’arriscaré.
Penso que l’ordre final serà:
1r. PB. Sant Vicenç dels Horts (campió i ascens directe)
2n. CE. Esparreguera. (promociona)
3r. Piera AE.
4t. Esparreguera At. C.
I ja, en el súmmum de la inconsciència, acostant-me al suïcidi d’opinió, diré el següent:
Són molts els factors que poden fer que la xifra de punts variï, però a mi em surt això:
1r. PB. Sant Vicenç dels Horts, amb 57 punts. (campió i ascens directe)
2n. CE. Esparreguera, amb 56 punts. (promociona)
3r. Piera AE, amb 54 punts.
4t. Esparreguera At. C., amb 48 punts.
De tot cor que voldria una altra cosa. De tot cor que m'agradaria que els dos Esparregueres ascendissin (és clar que quedant campió el Centre i l’Athletic promocionant). Però no ho veig.
Us deixo la meva predicció per a que us la mireu, la compareu amb la del Ventall Esportiu i amb la que pugueu fer cadascun de vosaltres. En definitiva només és un joc.
“Animus Jocandi” per a un “divertimento”.
Salut i sort als dos d’Esparreguera.