Translate

dimarts, 30 d’abril del 2013

EM RE INCORPORO AL CENTRE

Va ser cosa d’un parell de setmanes enrere quan el directiu responsable de l’àrea d’esports em va proposar, en nom del president del club, que em fes càrrec del futbol femení del Centre.
El moment no és bo, en quant a la situació de l’equip femení, i suposarà tot un repte.
Sabut és que mantinc serioses diferències de filosofia esportiva i que, fins i tot, la meva relació personal amb algun component de la junta directiva no és la millor.
Però, com m’haureu llegit moltes vegades, considero que el bé superior del Centre ha d’estar per damunt de qualsevol circumstància particular i per això, per fer club, perquè soc un pioner convençut del futbol femení i perquè no em quedaria tranquil sense intentar ajudar a aquest grup de noies que formen l’equip, entomo el repte d’intentar, primer, aconseguir mantenir-ho i, més endavant, fer crèixer una estructura de futbol femení en el si del Centre.
Podria haver-me quedat a la grada veient el que estava per venir, però allò que molta gent no entén i que s’anomena sentiment de pertinença, juntament amb el compromís amb el projecte des de la directiva, m’obliguen a posar-me, de nou, en primera línia d’esforç. Encara que sigui a risc de fracassar, però sense haver abandonat.
Des d’ahir és oficial. Des d’ahir que hi treballo en dissenyar la estratègia a implementar.
Ho haurem de fer entre tots i totes, directius, jugadores, pares, mares i jo mateix com a responsable.
Toca unir esforços.
El meu període sabàtic ha durat 14 mesos, ara a fer feina. Ens en sortirem!
Salut i Femení.
 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molta feina i molta canya.

Quasimodo