Translate

dilluns, 3 de desembre del 2012

JUVENIL “B”

Diumenge a la tarda em vaig acostar al municipal on jugava el Juvenil “B” contra el Santa Coloma de Cervelló.
Anava amb la idea de veure un bon partit d’aquest grup al que conec força bé, especialment perquè en José Luis, l’entrenador d’ells durant molt temps i aquesta temporada novament al càrrec, els ha posat on han d’estar, cadascú en la seva posició, de manera que tornen a jugar (estan camí d’aconseguir-ho) com quan eren infantils de 2n. any i cadets de 1r.
I em vaig trobar, ens vam trobar, amb que no va haver-hi partit.
Sorprenentment, l’entrenador del Santa Coloma de Cervelló, va disposar un 4-3-2-1 (o 4-2-3-1, que encara no ho tinc clar) amb la línia de defensa recte com un pal i damunt la divisòria del centre del camp. Per un moment vaig pensar que estava veient, reencarnat, el nostre cadet de fa unes setmanes. No. Aquest anaven de blau i groc.
I així va ser, pilotes a la esquena de la línia de 4 i un, dos, tres... fins a arribar a 5 gols en la primera part. Igual que ens passava amb el cadet. Aquest entrenador haurà fet el curs amb algun altre que coneixem?
Al descans, mentre el nostre públic debatia la conveniència de fer-li la “ona” a l’entrenador del Santa Coloma de Cervelló, o no, el coordinador dels visitants va anar al vestidor i va “arreglar” una mica la cosa. Va re situar la defensa, va disposar una ocupació més racional del terreny de joc i van semblar una altra cosa.
Igualment els hi van caure 3 gols més en la segona part, ja que per lo vist, el nivell dels nostres està unes quantes pistonades per damunt d’ells, però creieu-me si us dic que, gràcies a que van abandonar la suïcida línia de 4, es van salvar d’endur-se una dotzena llarga de gols.
Dels nostres, poc més que dir que van saber a què havien de jugar en cadascuna de les fases del partit, que van jugar amb criteri i destacar la notable aportació dels cadets que ahir van participar.
Poc més vam poder veure, per obra i gracia del que em va semblar un altre tècnic fanàtic dels sistemes.
Salut i personalitat