Translate

dilluns, 19 de novembre del 2012

NO CAL CAP “PLACET”

Molt possiblement la majoria dels que llegireu aquesta nota no sabreu a què obeeix. Certament alguns altres potser ho intueixin o dedueixin i uns pocs sabreu quin és el motiu inspirador.
No es tracta d’un escrit de divulgació, es tracta d’un escrit de posicionament personal i de declaració d’intencions (o millor dit, de determinació).
Ara vaig fent cosetes per entretenir-me, escric una nota, miro uns partits, analitzo el funcionament del club. Bé, el que dic, m’ho miro.
Però no he sigut mai de mirar-me les coses, soc més de la rauxa i de l’empenta.
Què voleu que us digui, és una manera de ser.
Així que més endavant, no sé ben bé quan, si la setmana vinent, d’aquí uns mesos o dintre de dos anys, un dia em llevaré una mica més “guerrer” i començaré a fer coses.
No sé quines coses. Potser munto una penya de l’Esparreguera; o decideixo exercir la oposició dins del club; o presentar-me a president; o muntar un altre club. Faré el que em vingui de gust. fins i tot em pot “picar” per entrar en política, ja veus quines coses poden passar!
De moment, com ja he dit, no sé ni el què faré, ni com, ni quan. Així que no val que es disparin els nervis de la manera que es van disparar dissabte, només perquè li vaig dir a la Sílvia Sentanera que possiblement, cap allà abril o maig, la vagi a veure per parlar de la possibilitat de disposar d’horaris d’entrenament i de joc.
I quan ho faci, sigui el que sigui, ho faré sense consultar, sense pensar ni un moment en obtenir el “placet”, la conformitat, de ningú, sigui aquest “ningú” regidor, president o secretària.
Exerciré el meu dret associatiu on, quan i com vulgui.
Salut i claredat.