Translate

dimarts, 27 de novembre del 2012

PER CAUSES ALIENES A LA NOSTRA VOLUNTAT.



Exacte. Per això estic sense ADSL. Sembla ser que quan vaig contractar el servei també vaig contractar una avaria continuada. Aquesta vegada el tècnic ha trobat una avaria dins de l’avaria. En resum, sense poder pujar res des de divendres passat. Aquest és el motiu pel que no hi ha cap comentari sobre els partits del cap de setmana passat.
No em pregunteu com he pogut pujar aquesta nota informativa perquè no us ho podré explicar.
De mentre el tècnic continua intentant reparar l’avaria.
Per la meva part intentaré carregar una aplicació que em permeti pujar notes des del mòbil, ja que no us voldria deixar sense informació o comentaris, encara que alguns serien feliços.
Salut i avaries russes (com les nines)